2/28/2010

Oh Paloma

Today was the annual mother of the bride fashion show of the shop I work at and boy was it exhausting getting all the clothes sorted yesterday, setting up today and then taking it all back. Luckily I got to go after loading it all in the van again. Dressing the models was great fun though.
Therefore I didn't get any sewing done this weekend at all. I almost started a new project this late afternoon but decided against it. I went online for inspiration instead. I ended up watching endless videos on youtube. I decided to post about the person I got stuck with in the end because I haven't seen her being mentioned in any of the blogs I follow so far. I am talking about the wonderful Paloma Faith. Not only is she a great performer but she also has amazing style. She just gets it so right. I would love to make something for her. For everyone who hasn't heard about her yet, please check her out. Here are a few pictures I captured while stalking her on youtube. Enjoy one fine lady!!!
Heute war die jaehrliche Modenschau des Shops in dem ich arbeite und-oh mein Gott- bin ich fix und fertig nachdem wir gestern den ganzen Kram eingeladen, heute aufgebaut und dann wieder abgebaut haben. Daher hab ich natuerlich dieses Wochenende keinerlei Naeharbeiten fertig bekommen. Ich habe heute Nachmittag fast ein neues Projeckt angefangen, mich aber am Ende dagegen entschieden und lieber im Internet nach Inspiration gesucht. Ich hab endlos Videos auf Youtube geschaut. Letztendlich habe ich mich entschieden, ueber eine Person zu schreiben, die es mir ganz besonders angetan hat und die bislang noch nicht in den Blogs, die ich verfolge, erwaehnt wurde. Ich spreche von Paloma Faith. Sie ist nicht nur eine fantastische Kuenstlerin sondern hat auch einen unglaublich tollen Stil. Ich wuerde unwahrscheinlich gerne mal ein Stueck fuer sie kreieren. Ich raten allen, die noch nicht von ihr gehoert haben, sie unbedingt anzusehen und -hoeren. Hier sind ein paar Bilder, die ich waehrend meiner Youtube-Stalking-Session festgehalten habe. Viel Spass mit einer feinen Lady!!!

No comments:

Post a Comment